Džemat Čirkići se nalazi 20-ak kilometara zapadno od Sanskog Mosta u pravcu Bosanskog Novog. Pored sela Čirkića pripadaju mu zaseoci Gaj i Brist. Ovaj džemat je 1991. godine brojao oko 90 domaćinstava.
Pošto su Čirkići jedan od manjih džemata on se kroz historiju vezao uz susjedno selo Podvidača, gdje se nalazila prva džamija, za koju nema pisanih tragova kada je mogla biti izgrađena. Postoje mišljenja da je ona bila podignuta u drugoj polovini XV i početkom XVI stoljeća.
Prva džamija u Čirkićima je sagrađena 1958. godine, a njena rekonstrukcija je izvršena 1974. godine. Tu džamiju su pripadnici Vojske Republike Srpske srušili 1992. godine. Nova, sadašnja džamija, koja zvanično nosi naziv „Džamija Šehida“, nakon završetka rata 1995. godine građena je dobrovoljnim prilozima velikog broja džematlija. Radovi na njenoj izgradnji uspješno su završeni i ona je na radost vrijednih džematlija ponovo stavljena u funkciju 04.08.2007. godine. Velika čast da otvori džamiju pripala je uzornom džematliji Velidu Seferoviću.
Veliki doprinos za uspješno funkcioniranje džemata Čirkići pripadaju njegovim mutevelijama: Vehidu Durmiševiću, Ilijazu Seferoviću, Zijadu Seferoviću, Sulejmanu Durmiševiću, Husejnu Seferoviću, Asimu Džafiću, Aliji Seferoviću, Zikriji Seferoviću, Mehi Seferoviću i Seferu Seferoviću,
Pored džamije i imamske kuće u vakufsku imovinu se ubraja: mezarje Čajra zajedno sa džamijskim haremom u Podvidači 5 dunuma, mezarje Alibegovića hatiraj 0,5 dunuma, džamijski harem (džamija i imamska kuća)(zemlju je uvakufio Sulejman ef. Seferović), Oruška njiva 4 dunuma (1dunum uvakufio je Huse Durmišević), mezarje 3,5 dunuma (zemlju je uvakufio Omer Seferović 1955. godine) i livada 2 dunuma (uvakufio je Memiš Durmišević 1959. godine). Osim navedenog u džematu Čirkići se nalazi još 15-ak porodičnih manjih mezarja, koji se formalno-pravno ne mogu smatrati vakufom.
Imamsku službu u ovom džematu od 1945. godine obavljali su sljedeći imami: Sulejman ef. Seferović (mještanin i priučeni imam koji je službuobavljao u mektebu u Čirkićima, a džumu namaz u džamiji Podvidača), Osman ef. Kurjaković, Fejzulah ef. Mulaosmanović, Adil ef. Solo, Safer ef. Karić, Sulejman ef. Kuburić, Sulejman ef. Kadrić, Hasan ef. Kadrić, Sead ef. Omerdić, Vahid ef. Imamović, Suad ef. Čaušević, Sulejman ef. Dizdarević (zajedno sa svojih 17 džematlija ubijen pred džamijom u Čarakovu kod Prijedora 23.07.1992. godine.Nakon što su ih pobili pripadnici Vojske Republike Srpske na njih su nabacali zapaljene džamijske ćilime), Ibrahim ef. Hasić(posljednji prijeratni imam), Elvir ef. Vakufac (prvi poslijeratni imam), Mujaga ef. Delić, Damir ef. Redžić, Smajo ef. Šabić, mr. Ramiz ef. Kazija, Osman ef. Nadarević, Meho ef. Kulaš, Ahmed ef. Mehmedović i Mehmed ef. Karaga, aktuelni imam džemata.
Gazi Husrev-begovu medresu su uspješno završili imami rođeni u Čirkićima:Emir ef. Seferović(mučki ubijen u policijskoj stanici u Sanskom Mostu 1992 godine.Jedan je od prvih patriota koji su organizirali odbranu Sanskog Mosta), Sejfo ef.Seferović i Hasan ef.Džafić.
Među poznatije alime i imame, koji su rođeni u ovom džematu, zasigurno spada i prof. dr. Enes ef. Durmišević. Završio je Gazi Husrev-begovu medresu, Filozofski fakultet, odsjek Orijentalistika, i Pravni fakultet u Sarajevu, te na istom doktorirao na odsjeku za Historiju prava. Bio je imam u Sarajevu, profesor u Gazi Husrev-begovoj medresi, urednik u magazinu Ljiljan, profesor na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Objavio je nekoliko knjiga i više stručnih radova.
Također, medresu su uspješno završile mualime rođene u Čirkićima:Hasija Hasani rođenaSeferović, Semha Seferović, Dženana Seferović, Amina Seferović, Selma Seferović i Fatima Seferović.
U džamiji se redovno obavlja svih pet dnevnih namaza, džuma, teravija i bajrami, dok se mektebska nastava izvodila dva puta sedmično, subotom i nedjeljom, po četiri nastavna sata. (Medžlis Islamske zajednice Sanski Most).
Odlika ovih uzornih džematlija jeste spremnost na žrtvu u ime Boga, što najbolje pokazuje projekat izgradnje džamije. Džematlije su veoma dobri domaćini i velike patriote, koji izuzetno vole svoju vjeru, vole Allaha dž. š. i spremni su na veliki rad i žrtvu za dobrobit Islamske zajednice.