HUMANITARNA AKCIJA „SPREMNI ZA ŠKOLU“

Humanitarna organizacija „Dirhem“ iz Sanskog Mosta uspješno je sprovela akciju podjele školskog pribora za učenike u četiri osnovne škole sa područja općine Sanski Most. Akcija podjele školskog pribora i ove godine realizuje se u sklopu projekta pod nazivom „Spremni za školu“, a generalni pokrovitelj i sponzor projekta je Općina Sanski Most.

Akcija podjele školskog pribora realizuje se već nekoliko godina u sklopu projekta pod nazivom „Spremni za školu“. U spomenutoj akciji osigurana su sredstva za nabavku 43 paketa školskog pribora za isti broj učenika, a tim povodom aktivisti ove humanitarne organizacije upriličili su posjetu osnovnim školama čiji su učenici obuhvaćeni ovom akcijom. Svaki paket je sadržavao većinu onoga što je svakom učeniku potrebno u procesu školovanja, kao što su školske torbe, sveske, olovke te drugi školski pribor. Školski pribor podijeljen je učenicima osnovnih škola „Mahala“ , „Hasan Kikić“, „5. Oktobar˝ i ˝Fajtovci˝. Jedan od ciljeva projekta je materijalna podrška za djecu  iz socijalno ugroženih porodica, kako bi u određenoj mjeri olakšali njihovo školovanje, istakao je predsjednik Dirhema, Edin Draganović. Dirhem već nekoliko godina kroz različite projekte nastoji objezbjediti podršku za potrebe učenika: doniranjem školskih torbi i pribora, uplatama za mjesečne užine učenicima, te donacijama za prevoz do škole, u čemu ima odličnu saradnju sa direktorima i nastavnim osobljem sanskih osnovnih škola. Vrijednost pomenutog projekta iznosi 2000 konvertibilnih maraka, a finansijska sredstva osigurala je općina Sanski Most iz posebnog budžetskog koda koji je namijenjen za finansiranje projekata nevladinog sektora u 2017. godini. Podsjećamo, Općina Sanski Most ove godine potpisala je ugovore sa dvanaest nevladinih organizacija kojima su dodijeljena sredstva za finansiranje projekata, među kojima se nalazi i projekat Humanitarne organizacije Dirhem pod nazivom Podrška učenicima „Spremni za školu 2017/2018“.

HUMANITARNA AKCIJA „SPREMNI ZA ŠKOLU“

| Vijesti |