KAKO PANDEMIJA UTIČE NA OBRAZOVNI PROCES?

Pandemija virusa korona i brojne restriktivne mjere s kojima se suočilo društvo, nisu zaobišle ni obrazovanje. Od marta prošle godine na snazi su ograničenja s ciljem da se očuva povoljna epidemiološka situacija u školama, a kako se sve to odrazilo na proces odvijanja nastave provjerili smo u Osnovnoj školi „Peti oktobar“. Već duže od godinu dana poremećen je normalni proces odvijanja nastave, pa škole na području Unsko sanskog kantona rade u uslovima raznih ograničenja, ali i odvijanja nastave na daljinu, onlajn putem. Kako bi se reducirao kontakt među samim učenicima i prosvjetiim radnicima, u školu se id esvake druge sedmice, časovi su često bivali skraćeni, a u jednom periodu nastava se odvijala onlajn tehnologijom. Obrazovanje u vrijeme pandemije imalo je i pozitivne strane, obzirom da su u takvim okolnostima učenici i prosvjetni radnici bili prinuđeni da se služe modernim tehnologijama. Međutim, učenici smatraju kako ništa ne može zamijeniti neposrednu nastavu.U uslovima pandemije virusa korona najvažnije je bilo sačuvati zdravlje i ljudske živote, pa je provođenje retsriktivnih mjera u obrazovanju bila nužnost. Nadati se kako će uskoro sve to biti prošlost, kako bi se cjelokupno društvo vratilo normalnom i svakodnevnom životu.

KAKO PANDEMIJA UTIČE NA OBRAZOVNI PROCES?

| Vijesti |