Izborna kampanja za lokalne izbore u Bosni i Hercegovini zvanično će započeti 16. oktobra ove godine i od tog dana počinje period od 30 dana kada je plaćeno političko oglašavanje dopušteno pod uslovima koji su se i do sada primjenjivali. To znači da je vrijeme za plaćeno političko oglašavanje za privatne elektronske medije 60 minuta sedmično po političkom subjektu, a za javne elektronske medije 30 minuta sedmično, također po političkom subjektu. Neposredno obraćanje za javne stanice je obaveza, a za privatne samo mogućnost. Ukoliko se i privatne stanice odluče za realizaciju neposrednog obraćanja, moraju ga provesti po važećim pravilima. Medijske kuće su Regulatornoj agenciji za komunikacije dužne dostaviti cjenovnik plaćenog političkog oglašavanja najkasnije 15 dana prije početka izborne kampanje, te raspored planiranih političkih programa najkasnije 7 dana prije početka pomenute kampanje. Također, obavezno je i dostavljanje sedmičnih izvještaja o realizovanim programskim sadržajima i to svakog ponedjeljka za prethodnu sedmicu. Izborna šutnja počinje 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta, odnosno 14. novembra u 7 sati te traje do zatvaranja biračkih mjesta, a zabrana objave rezultata ispitivanja javnog mnijenja na snazi je od 13. novembra u 7 sati do zatvaranja biračkih mjesta. RTV „Sana“ će omogućiti ravnopravno predstavljanje svim političkim subjektima tokom trajanja izborne kampanje, a o svim detaljima, kao i rasporedu predstavljanja biće upoznati 5. oktobra u 14 sati na sastanku koji će biti održan u prostoru male sale u gradskom kinu „Sana“.
MEDIJSKO PREDSTAVLJANJE POLITIČKIH SUBJEKATA NA RTV „SANA“
Četvrtak, 1 Oktobra, 2020