ŠKOLA NOVINARSTVA I DIGITALNOG MARKETINGA

Free radio Prijedor organizuje treću Školu novinarstva i digitalnog marketinga, ali ovaj put na nešto drugačiji način. Naime, nakon uspješno završene dvije škole koju je završilo 30 mladih ljudi sa područja regije Prijedor, ovaj put odlučili su svoju priču proširiti i na druge gradove BiH, te su započeli saradnju sa Šik radiom iz Mrkonjić Grada, RTV Sana iz Sanskog Mosta , RTV Jablanica i radiom Vitez.

U toku je upis nove generacije polaznika Škole novinarstva, koja mladim, ambicioznim ljudima, koji vole novinarstvo, pruža mogućnost da nauče osnove radijskog novinarstva i digitalnih medija.

“Cilj treće Škole novinarstva i digitalnog marketinga jeste umrežavanje i angažman mladih novinara u cijeloj BiH, a to ćemo nadam se postići na način da edukujemo mlade ljude, te kroz zajednički rad i saradnju realizujemo radijske emisije namjenjene mladim ljudima”, rekla je Dejana Topić Daljević, glavni i odgovorni urednik Free radija i mentor projekta.

Škola je prvenstveno namjenjena početnicima, mladim ljudima od 16-30 godina sa područja Mrkonjić Grada, Sanskog Mosta, Jablanice i Viteza, koji namjeravaju da se bave novinarstvom, ali i svima onima koji žele da promjene profesiju, te steknu dodatna znanja i vještine. Pored toga, mladi će imati priliku naučiti profesionalno i kreativno koristiti tehnike promocije, pisanja i kreiranja vizuelnog i video sadržaja putem interneta.

“Očekujem da će poziv zainteresovati mlade ljude u Jablanici da se prijave na projekat i steknu osnovna znanja o novinarstvu i digitalnom marketingu. Budući da se u našem gradu škola organizuje prvi put, vjerujem da će mladi prepoznati priliku za dodatnom edukacijom i pridružiti nam se. Pozivam mlade Jablaničanke i jablaničane da se prijave na javni poziv Free Radija Prijedor i da svi zajedno doprinesemo uspješnoj realizaciji projekta”, poručio jeKenan Šašić, novinar RTV Jablanica.

S velikim oduševljenjem ideju je prihvatio i radio Vitez. „Vitez je mjesto poznato po raznim aktivnostima za mlade, od raznih kreativnih radionica, kulturno zabavnog sadržaja do promocije omladinskog aktivizma, tako da je projekat Free radija rado prihvaćen u našoj općini. Očekujemo veliki broj prijava, jer na projektu radi veliki broj medijskih stručnjaka“, istakao je Loren Laštro novinar radija Vitez.

Teorijska i praktična nastava Škole novinarstva i digitalnog marketinga će biti održana onlajn i trajaće pet sedmica nakon čega će svi polaznici, zajedno sa novinarima radio stanica, koje učestvuju u cijelom projektu realizovati 20 radijskih emisija, koje će biti emitovane na radio stanicama učesnicama projekta, ali i njihovim društvenim mrežama.

“Projekat “Škola novinarstva i digitalnog marketinga”, koji realizira “Free radio” iz Prijedora u saradnji s nekoliko medijskih partnera, među kojima je i RTV “Sana”, pruža priliku mladima iz Sanskog Mosta da uplove u uzbudljivi svijet novinarstva i upoznaju se s osnovama ove profesije. Očekivanja su da ovaj projekat zainteresira značajan broj polaznika, obzirom da se nedugo poslije javne objave već prijavilo nekoliko kandidata. U narednim sedmicama i mjesecima, svi učesnici ovoga projekta imaće mogućnost da se edukuju kroz stručna predavanja i niz kreativnih radionica, te time obogate svoju ličnost novim iskustvima i znanjima.”, rekao je Zlatan Čekić, novinar RTV “Sana”.

Važno je naglasiti da je edukacija besplatna i da sve troškove snosi organizator, te da će po završetku škole dobiti Certifikat o završenoj Školi novinarstva i digitalnog marketinga.

Javni poziv ostaje otvoren do 22.febraura 2021.godine.

Prijavni obrazac zainteresovani mogu preuzeti na web stranici radija grada iz kojeg dolaze:
Sanski Most: https://sanartv.ba/
Jablanica: http://rtvjablanica.ba/
Vitez: https://www.radiovitez.ba/
Mrkonjić Grad: http://www.sikradio.com/

Projekat se realizuje zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

ŠKOLA NOVINARSTVA I DIGITALNOG MARKETINGA

| Vijesti |