Na proljeće će započeti radovi na rekonstrukciji mosta na rijeci Sani u blizini Čaplja na magistralnom putu M-15. Realizacija ovoga projekta aktuelizirala je i problem još jednog mosta na Sani i radi se o mašinskom mostu koji već dugo vremena predstavlja usko grlo na ulazu u Sanski Most. Iz godine u godinu radi se na poboljšanju saobraćajne infrastrukture u Sanskom Mostu, realiziraju se brojni projekti, među kojima odnedavno i završetak trotoara od Trgovačkog centra „Robot“ do mašinskog mosta. Zbog činjenice da mostom prolazi svega jedna saobraćajna traka, te gustoće saobraćaja posebno u ljetnom periodu, često dolazi do zagušenja saobraćaja na ovome dijelu saobraćajnice koja je jedan od glavnih ulaza u Sanski Most iz pravca Ključa. Osim toga, mostu su potrebni i estetski zahvati, obzirom na njegov zapušteni izgled, a nekoliko puta planirano pjeskarenje, te farbanje željezne konstrukcije mosta ostali su nerealizirani grantovi u općinskom proračunu. Mašinski most je izgrađen u vrijeme Austrougarske i prvobitno je bio željeznički most preko kojeg je saobraćao legendarni „ćiro“, pa otuda i njegov naziv . Ukidanjem željezničkog saobraćaja u Sanskom Mostu, sredinom sedamdesetih godina, pružna trasa je pretvorena u saobraćajnicu. Od tada pa do danas, saobraćaj se preko mosta odvija jednom kolovoznom trakom. Iako saobraćajni znakovi definišu pravo prvenstva prolaza, često se događa da se dva vozila susretnu na sredini mosta, a tvrdoglavi vozači posvađaju oko prava prvenstva prolaza. Nerijetko dolazilo i do fizičkih incidenata među vozačima. Rekonstrukcijski zahvati na ovome važnom mostu nameću se kao jedna od bitnijih tema za lokalnu zajednicu u budućnosti.