Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba, uz pomoć kupaca, u prethodne dvije godine za školu su opremili oko 800 mališana iz socijalno ugroženih kategorija. Svjetlostkomerc i Pomozi.ba treću godinu zaredom realiziraju društveno odgovornu kampanju, ove godine pod nazivom “Po tradiciji, srcem za znanje i ništa manje”, u periodu od 20. augusta do 15. septembra.
U navedenom razdoblju, građani će kupovinom školskog pribora u knjižarama Svjetlost i kupovinom označenih brendova u Bingo trgovinama, kroz opremanje svojih školaraca direktno učestvovati u stvaranju uslova boljeg i lakšeg obrazovanja djeci iz socijalno ugroženih porodica.
– Ponosni smo da je realizacija kampanje “Srcem za znanje i ništa manje” postala dijelom tradicije. Svjetlostkomerc dd je kompanija koja duže od 75 godina učestvuje u procesu obrazovanja i stvaranju boljih, obrazovanijih i uspješnijih generacija. I ove godine odlučili smo se odreći dijela profita, te ga usmjeriti na pomoć školarcima kojima je proces nabavke neophodnog školskog materijala otežan, nekad i nemoguć, zbog teške finansijske situacije. Ponosni smo da ovaj projekat reliziramo već treću školsku godinu i vjerujemo da ćemo, zajedničkim snagama, i ovaj put anulirati jednu od briga roditeljima koji su u stanju socijalne potrebe, te djeci omogućiti ravnopravan početak školske 2024. godine – ističe Nađa Tihić, šef marketing službe kompanije Svjetlostkomerc.
Procenat od sveukupnog profita ostvarenog prodajom školskog asortimana, kompanija Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba donirat će porodicama u potrebi.
– Izuzetno nam je drago da i ove godine imamo podršku kompanije Svjetlostkomerc kako bismo mnogim mališanima diljem BiH olakšali pripreme za polazak u školu. Neopisiv je osjećaj kada vidite osmijehe na njihovim licima, a na ovaj način pomažemo i roditeljima školaraca koji se svim silama trude osigurati sve neophodno njihovoj dječici, ali nekada trebaju i našu podršku. Jako nam je bitno i da se mališani koji ionako žive jako teškim životom, ne osjećaju manje vrijednima u odnosu na njihove vršnjake zahvaljujući ovoj kampanji – ističu iz Pomozi.ba organizacije.
Iz kompanije Svjetlostkomerc vjeruju da će građani prepoznati važnost ove kampanje, te i ove godine uzeti učešće u stvaranju boljih preduslova za kvalitetno školovanje djece iz socijalno ugroženih kategorija u nadolazećoj školskoj 2024/25 godini.
Osim mogućnosti učešća u humnaitarnoj kampanji sve kupce knjižara Svjetlost očekuju sniženja i totalne rasprodaje školskog asortimana. Saradnja kompanije Svjetlostkomerc i čak pet banaka (Unicredit, ASA, Addiko, NLB i Intesa Sanpaolo banka) kupcima će omogućiti dodatne popuste od 10 – 20 posto.