Obavještavaju se zainteresirani prijevoznici za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika da je pokrenut postupak prikupljanja zahtjeva sa propisanom dokumentacijom za usklađivanje i registraciju redova vožnje na općinskim autobusnim linijama na području općine Sanski Most za period 2023.-2025. godina, i to za već utvrđene redove vožnje: Sanski Most – Vrhpolje – Jezerci, Stari Majdan – Sanski Most, i Modra – Skucani Vakuf – Sanski Most.
Na osnovu člana 24. stav 1. Zakona o cestovnom prijevozu Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine FBiH”, broj: 28/06, 2/10, 57/20 i 44/22), člana 5. Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje te sadržaju i načinu vođenja registra (“Službene novine FBiH”, broj: 79/13, 91/14, 98/14 i 84/15), Rješenja o usklađivanju redova vožnje općinskih autobusnih linija za prijevoz putnika Općinskog načelnika broj: 02-04-3511/23 od 15.11.2023.godine i Rješenja o pokretanju postupka usklađivanja i registracije redova vožnje za redovni javni autobusni linijski prijevoz putnika broj: UP-1-02-23-1247/23 od 20.11.2023. godine
OBAVJEŠTAVA
zainteresirane prijevoznike za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika na području općine Sanski Most
Pokreće se ponovni postupak prikupljanja zahtjeva sa propisanom dokumentacijom za usklađivanje i registraciju redova vožnje na općinskim autobusnim linijama na području općine Sanski Most za registracioni period 2023. – 2025.godina i to za već utvrđene redove vožnje:
– Sanski Most – Vrhpolje – Jezerci;
– Stari Majdan – Sanski Most i
– Modra – Skucani Vakuf – Sanski Most
- Uz zahtjev prijevoznik je dužan dostaviti slijedeću validnu dokumentaciju propisanu odredbom člana 8. i člana 11. Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje, te sadržaju i načinu vođenja registra (“Službene novine FBiH”, broj: 79/13,91/14,98/14 84/15), (u daljem tekstu :Pravilnik) kako slijedi:
a.)
-Spisak starih redova vožnje
-Spisak starih redova vožnje sa promjenom
-Spisak starih redova vožnje sa statusnom promjenom
-Spisak novih redova vožnje
-Prijedlog redova vožnje
Prijedlozi redova vožnje koji se dostavljaju na usklađivanje moraju biti urađeni na propisanim obrascima iz Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje, te sadržaju i načinu vođenja registra (“Službene novine FBiH”, broj: 79/13, 91/14, 98/14 i 84/15). Prijedlog reda vožnje koji se usklađuje mora biti usaglašen sa važećim Daljinarom i minimalnim vremenima vožnje.
b.)
– ovjerenu kopiju važeće licence “A” za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika ili potvrdu nadležnog kantonalnog organa koji izdaje licence;
– potvrda ili uvjerenje da prijevoznik ispunjava obaveze u pogledu plaćanja javnih prihoda (indirektni i direktni porezi i doprinosi za radnike) izdate od strane nadležne poreske uprave ili potpisan Sporazum o plaćanju pristiglih obaveza na rate i potvrdu da prijevoznik isti redovno izmiruje. Datum do kog su izmireni javni prihodi ili izmirena obaveza iz sklopljenog Sporazuma ne može biti stariji od 90 dana u odnosu na dan objave javnog oglasa za podnošenje dokumentacije u “Službenim novinama FBiH” ili službenim novinama kantona, grada ili općine;
– Rješenje o upisu poslovnog subjekta u sudski registar sa spiskom registrovanih djelatnosti, koje ne može biti starije od 30 dana od dana objave javnog poziva iz člana 5. stav.1 ovog pravilnika u “Službenim novinama FBiH” ili službenim novinama kantona, grada ili općine;
– Uvjerenje o poreskoj registraciji-ID broj i dokaz o prijavi Upravi za indirektno oporezivanje- PDV broj:
– Spisak uposlenih vozača ovjeren od strane Federalnog Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje;
– ovjerenu kopiju važećeg rješenja o ispunjavanju tehničko – eksploatacionih uslova za sve autobuse koje posjeduje u vlasništvu;
– ovjerenu kopiju važećeg zaključenog ugovora o osiguranju putnika od posljedica nesretnog slučaja ili potvrdu osiguravajuće kuće da je taj ugovor – zaključen ili ovjerenu kopiju zaključene police osiguranja za pojedinačno vozilo-autobus;
– dokaz o uplati za troškove postupka usklađivanja ili postupka odobravanja, ovjeren od strane banke i priložen svaki red vožnje, iz kojeg je vidljiva uplata za svaki polazak, odnosno povratak. Ukoliko ima više redova vožnje, prijevoznik može jednom uplatnicom uplatiti sve polaske i povratke, s tima da na posebnom listu napravi i ovjeri spisak svih polazaka i povrataka na koje se uplata odnosi;
– za redove vožnje koje će se održavati u kooperaciji prijevoznik je dužan dostaviti Ugovor o kooperaciji koji, pored drugih elemenata ugovora obavezno sadrži sljedeće elemente:režim zajedničkog održavanja linija od strane kooperanata, spisak polazaka i povrataka koje održava pojedini prijevoznik i u kojem periodu, način sticanja i raspodjele dobiti između kooperanata, način formiranja cijene prijevoza i druge elemente. Ugovor mora biti potpisan i ovjeren od strane svih kooperanata koji su upisani na red vožnje i od organa nadležnog za ovjeru dokumenata i smatra se sastavnim dijelom predmetnog reda vožnje;
– Spisak registrovanih redova vožnje (prilog 4) ovjeren kod nadležnog organa za ovjeru dokumenata koji sadrži popis svih registrovanih redova vožnje, nazive linija i kooperanata sa kojim iste održava, broj polazaka i povrataka razvrstanih po rangu linije i organu koji je izvršio registraciju reda vožnje, kao i broj međuentitetskih redova vožnje i nazivom kooperanata sa kojim se taj red vožnje održava, vremena polaska i dolaska kao i vremena povratka i dolaska za svaki registrovan red vožnje, osim međunarodnih redova vožnje;
Dokaze iz stava 1. alineja 1. i 2.ovog člana po službenoj dužnosti pribavlja organ koji provodi postupak usklađivanja. U ovom slučaju, umjesto ovjerene kopije, Komisija može prihvatiti potvrdu ovjerenu od strane organa koji je ovlašten za izdavanje tog dokaza.
Prijevoznik je dužan prijedloge redova vožnje koji se usklađuju dostaviti i u elektronskom obliku na računarskom programu za obradu tabela, u skladu sa obrascem iz Priloga 1. Pravilnika.
2.Prijedlozi redova vožnje koji se dostavljaju na usklađivanja moraju sadržavati oznake, deklaracije i druge podatke unesene u propisane obrasce, odnosno u skladu sa članom 8. Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje, te sadržaju i načinu vođenja registra (“Službene novine FBiH, broj: 79/13, 91/14,98/14 i 84/15).
- Naknada za postupak usklađivanja i registracije redova vožnje za svaki polazak i svaki povratak, u skladu sa članom 13. Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje, te sadržaju i načinu vođenja registra (“Službene novine FBiH”, broj: 79/13,91/14, 98/14 i 84/15) i Tarifnim brojem 11. Odluke o administrativnim taksama i Tarifi općinskih administrativnih taksa (“Službeni glasnik općine Sanski Most”, broj: 1/13, 6/14, 4/15, 1/16, 3/16, 4/18, 7/18, 4/19), iznosi po:
– za stari red vožnje 50,00 KM
– za stari red vožnje sa promjenom 100,00 KM
– za novi red vožnje 200,00 KM
4.Uplata naknade za postupak usklađivanja i registracije redova vožnje može se izvršiti na žiro račun općine Sanski Most br. 3385402200036917 kod UNICREDIT BANK Sanski Most, vrsta prihoda 722 131.
- U postupak usklađivanja i registracije neće biti uvršteni:
– red vožnje koji je neblagovremeno dostavljen;
– red vožnje, polazak ili povratak ako nije urađen u skladu sa Zakonom o cestovnom prijevozu FBiH (“Službene novine FBiH”, broj: 28/06, 2/10, 57/20 i 44/22) i pravilnicima donesenim na osnovu istog;
– novi polazak ili novi povratak koji nije urađen u skladu sa daljinarom i mnimalnim vremenima vožnje koji važi za taj rang linije;
– red vožnje sa promjenom kod kojeg je voljom prijevoznika brisana stanica ili stajalište na način da je predložen red vožnje, polazak ili povratak postao linija direktnog prijevoza;
– red vožnje koji nije urađen i prijavljen na propisanom obrascu i u skladu sa ovim pravilnikom ;
– red vožnje prijevoznika koji ne priloži potpunu dokumentaciju sa vjerodostojnim dokazima u skladu sa odredbama ovog pravilnika;
– red vožnje prijevoznika koji ne ispunjava uslove iz člana 11.ovog pravilnika;
– red vožnje prijevoznika za koji nije dostavljen dokaz o izvršenoj uplati naknade za provođenje postupka usklađivanja redova vožnji;
– red vožnje, polazak i povratak bez prometnog smisla;
– red vožnje koji nije usklađen sa odredbama ovog pravilnika.
Zahtjeve sa propisanom dokumentacijom zainteresirani prijevoznici dužni su dostaviti u roku od 30 dana od dana objave Javnog poziva u Službenom glasniku općine Sanski Most, do 15:30 sati.
Zahtjevi se podnose u zapečaćenoj koverti na adresu:
OPĆINA SANSKI MOST
Služba za razvoj, poduzetništvo i resurse
Komisija za usklađivanje redova vožnje na općinskim autobusnim linijama, poštom ili predajom na službenom protokolu Općine /šalter br. 8/, sa naznakom “USKLAĐIVANJE REDOVA VOŽNJE” “NE OTVARAJ”.
Nepotpuni, kao i neblagovremeni zahtjevi neće biti razmatrani i isti neće biti uvršteni u postupak usklađivanja ili odobravanja i registracije redova vožnje.
O mjestu i vremenu održavanja sastanka na kome će se izvršiti javno otvaranje koverti i održavanja sastanka na kojem će se izvršiti usklađivanje redova vožnje, prijevoznici će biti blagovremeno obaviješteni.
Predstavnici zainteresiranih prijevoznika moraju imati pismena ovlaštenja za zastupanje, koje prije početka usklađivanja predaju Komisiji.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u Službi za razvoj, poduzetništvo i resurse na telefon, broj: 686-024 lokal 113.
DOSTAVLJENO:
- Službeni glasnik općine Sanski Most
- Sredstva javnog informisanja,
- Oglasna tabla,
- U spis
Komisija za usklađivanje redova vožnje
Predsjednik Komisije